Saturday, October 20, 2007

Αδρανεια...

Δεν ειμαι σε αδρανεια.
Παιζω μανατζερ, κατι το οποιο φυσικα ειναι πολυ χρονοβορο μεχρι να μαθεις το παιχνιδι και χαζευω σε ξενα ιστολογια μεχρι να με πεταξουν με τις κλωτσιες. Αστειευομαι φυσικα ή σας λεω ψεματα. Οτι θελετε διαλεξτε, εκτος απο τα Τρικαλα στο 2008. Πολυ σωστα το καταλαβατε, δεν υπαρχει τριτη εθνικη.
τελεια ακολουθει καινουρια παραγραφος.
Αρχιζω και παιρνω γραμμη γιατι ο κοσμος διαβαζει τοσο πολυ τα ιστολογια και επειδη παιδευομαι με ενα σαιτ κανονικο, εδω και εναμιση χρονο, πιστεψτε με κατι ξερω παραπανω, τα διαβαζει σας λεω πολυ (αυτη η λεξη εχει αρχισει να εξαπλωνεται σαν τον καρκινο ή τις ακριδες στην Αιγυπτο, κατι περιεργο αν αναλογιστει κανεις ποσες ακομη καλες λεξεις εχω πει κατα καιρους, οπως το εκπληκτικο - ελα παιδι μου σε οποιοδηποτε προσωπο εχω απεναντι μου ή το λιγοτερο γνωστο αλλα παντα επικαιρο -λεσβιακος Αυγουστος, που αντιλαμβανομαι βεβαια οτι ισως ειναι λιγο σοκιν για λαικη καταναλωση) - τεραστια προταση παραγραφος κομμα,
Aυτο που καταλαβα λοιπον ειναι οτι διαβαζονται τοσο, γιατι ειναι μια μορφη κλειδαροτρυπας. Μπανιστηρι σε ξενο μυαλο, σκεψεις, γραπτα... την εχω καταβρει με αυτη την ιστορια και ξοδευω χρονο διαβαζοντας σχολιαζοντας, οτι βλεπω και μου τραβα την προσοχη. Ολο αυτο και το μανατζερ εριξαν το προσωπικο γραψιμο λιγο πισω. Ενταξει συμβαινουν αυτα.
Θα κανω τωρα ενα διαλλειμα, ριχνοντας μια ματια σε μερικα ακομη ιστολογια.
Αν καποιος βαλει σχολιο σε αυτο το κειμενο, θα παρει την απαντηση, οχι που του αξιζει φυσικα, αλλα καποια οσο κοντινη γινεται μετα το ελληνικο σουπερ καπ.
Eιπαμε μπανιστηρι και μανατζερ ισον οχι πολυς χρονος για γραψιμο, οχι αδρανεια. Η αδρανεια ειναι θανατος.

Τα μαυρα πεπλα του μυστηριου ισως μας απασχολησουν την επομενη φορα.

Asta la vista


2 comments:

Black Widow said...

Pes mas gia ta mavra pepla loipon.

Grimdux said...

Ισως θα επρεπε να γραψεις εσυ πρωτα, εγω λεω να διαβασω λιγο την georgia at whispers, ειμαι λιγο πεσμενος σημερα.

Email the Author

author.angelo@gmail.com

Donate here

Servant of the Princess Reviews

Servant of the Princess

Scarred Reviews

Scarred

Η ντουλάπα με τους σκελετούς

Παιρνω παρουσιες