Friday, October 12, 2007

Ο αρρωστος κοσμος

Διάβαζα χωρις να θέλω να προσβάλω κανέναν, μια ανάρτηση σε ένα άλλο μπλοκ, της Λίλη συγκεκριμένα, για τις χωρισμένες μητέρες.. χωρίς να θέλω να φανώ αναίσθητος, ένιωσα σχεδόν παρείσακτος. Ενταξει δεν εχει τοση σχεση με την προσωπικη μου αντιληψη για το θεμα, ομως ακομη διαβολε και να ειχε, δεν θα μπορουσα να προσφερω τιποτα στην κουβεντα. Προβληματιστηκα ομως... σε ενα τετοιο θεμα αλλα ισως και σε πολλα απο τα θεματα που εχω βαλει εγω και αλλοι, υπαρχει αυτο που λεμε το προσωπικο στοιχειο. Προσωπικο ενταξει να το καταλαβω, αλλα σε ενα μπλοκ που διαβαζουν τοσοι ανθρωποι καθε βραδυ ενα τετοιο θεμα δεν σας φανταζει λιγο σεξιστικο;
Ισως η λεξη να ειναι λαθος, αλλα προσπαθω να καταλαβω ποιος θα μπορουσε, αντρας εννοω, να μπει στο πετσι μιας χωρισμενης μητερας. Ενας χωρισμενος πατερας, θα μου πειτε, οχι σκεφτειτε το, ειναι τοσο οξυμωρο.
Ποιους θα ενδιεφερε; μα μοναχα τις χωρισμενες μητερες ουσιαστικα. Λεω ουσιαστικα γιατι οπως και εγινε στην συγκεκριμενη κουβεντα, οσοι φουκαραδες τολμησαν να πουν την γνωμη τους αναμεσα σε τοσα πληγωμενα και εξαγριωμενα κοριτσια, εφυγαν με την ουρα στα σκελια. Ενας απο αυτους ομολογησε πως ειναι και λιγο αδερφη, αρα ευαισθητος. Δεν γλιτωσε ουτε αυτος.
Δεν σχολιασα, αποφασισα να πω εδω την γνωμη μου, οχι γιατι φοβηθηκα τον μπουχο, αλλα περισσοτερο γιατι ηθελα να αφησω αυτη την συγκεντρωση στο μοναδικο της ισως λογο υπαρξης. Το δεσιμο, που λενε οι Αμερικανοι. Μια προσωπικη συγκεντρωση για να πει ο καθενας απο αυτους την ιστορια του, το προβλημα του και το κομπλεξ του. Σε μια τετοια περιπτωση ενας σεξιστης αντρας δεν χρειαζεται για να τους πει πως σε καποιες περιπτωσεις οσες λιγες και αν ειναι αυτες φταινε και οι ιδιοι.
ΦΤΑΙΩ - ΦΤΑΙΝΕ - ΦΤΑΙΤΕ
Ναι ειναι αληθεια, χρειαζονται δυο στον χορο και στις σχεσεις ακομη κι αν αυτες ειναι αρρωστες οπως μερικοι ανθρωποι, οπως ισως ο κοσμος, καμια φορα φταινε και οι δυο.
Ιμαρτον πια, ειμαι τοσα χρονια σε αυτη τη γη και ακουω τις ιδιες μαλακιες συνεχεια, ας αναλαβουμε μια φορα και τις ευθυνες μας και προς θεου οχι αλλο δηλητηριο, ο πρωην αντρας σας κοριτσια, εξακολουθει να ειναι πατερας του παιδιου σας. Αυριο και αυτο ειναι πολυ συντομοτερα απο οσο ακουγεται, το παιδι σας (το δικο σας και το δικο του) μπορει να τον ζητησει ή μηπως και αυτο απαγορευεται;
Οσες φορες εχω κανει λαθος το εκανα χωρις να το γνωριζω, μετρωντας δε τις απωλειες προς τους αλλους πρωτα και μετα στον εαυτο μου παιρνω τα ρισκα μου. Δεν ειναι ευχολογιο, δεν ειμαι καλυτερος απο κανενα, δεν αγαπαω ιδιαιτερα τα παιδια, ουτε τον γαμο, ισως αυριο να γραψω για τα σκαλπ και την ορολογια του καμακιου τοτε και τωρα, ομως οταν αποφασιζω κατι κοιταζω να τα καταφερω δινοντας τον καλυτερο εαυτο μου και πριν δικαιολογηθω ή κατηγορησω και πιστεψτε με το κανω, με ρωταω... μηπως εχεις κανει εσυ την μαλακια;

Εξακολουθω να πιστευω επισης, οτι ειμαι ελαφρως εκδικητικος τυπος, για αυτο το λογο τολμω να πω πως ευχαριστηθηκα αυτη την αναρτηση.

Συγνωμη για τον τονο και το υφος μου...

εχω την εντυπωση πως επρεπε να σας τα χωσω περισσοτερο.

No comments:

Email the Author

author.angelo@gmail.com

Donate here

Servant of the Princess Reviews

Servant of the Princess

Scarred Reviews

Scarred

Η ντουλάπα με τους σκελετούς

Παιρνω παρουσιες