Friday, September 28, 2007

Τα άλλα σάιτ...

Παρατηρώ τελευταία μια τρομερη διαθεση απο ολους για διαδικτιοποιηση _ αυτο ειναι δικια μου λεξη, okey? την δημιουργια δηλαδη σαιτ, μπλοκ, φορουμ, παλ ταλκ, σόου ρουμς, πλέι στεισον, κελι μπρουκ, νιρβανα... τσιβανα. Πριν απο λιγο μια φερελπιδα γνωριμια μου με κατευθυνε να γραφτω σε τεσσερα διαφορετικα για να την καταφερω να μου απαντησει στην ερωτηση, με τη δύσκολη σιγουρα εκκίνηση "θελω οπωσδηποτε να μου δειξεις..."

την δικαιολογώ για αυτο. Ενταξει...

Α.

ΥΓ. Η ερωτηση ηταν
"Θελω οπωσδηποτε να μου δειξεις, που στην ευχη εχεις βαλει το Download ling στο Flash των φωτογραφιών του προφάιλ σου"

και η διαδρομη,
google blogspot - msn live (aka myspaces etc) - yahoo - mindviz.com

η απαντηση...
δεν εχω βαλει

το γιατι...
JW image rotator tool 3.12 (ημαρτον!!!)

Καληνύχτα.






9 comments:

Anonymous said...

Grafeis kakies

Grimdux said...

Και εσυ εισαι ανωνυμος. Δεν θα σχολιασω τα γκρικλις, ή μαλλον θα το κανω, προσωπικα δεν μου αρεσουν.

Anonymous said...

πες μου ενα ονομα.

Grimdux said...

Βαλε οτι ειχα εγω στο Blog που ησουνα, σημαινει απατρις, κατα μια εννοια θυμιζει το ανωνυμος.

Anonymous said...

Okey, eisai exypnos, lossicasa

Grimdux said...

Καθολου, το ειχα στο προφαιλ, απλα αυτο ειναι ενα προσωπικο μπλοκακι, το τρεις και ο κουκος δεν ισχυει να καταλαβεις.
Οταν ζοριζεσαι δεν σου βγαινουν τα ελληνικα ετσι;

Anonymous said...

esi milises protos, tora les kakies pali, ego tha krathso to nickname gia deis oti exo anoterotita. ta leme sto fatsa.

Grimdux said...

Ελπιζω να ανεβασεις και καμία φωτογραφία, μονο μην ειναι η γατα, σιχαινομαι τις γατες.

Grimdux said...

Χωρις φλασακι αυτη την φορα.

Email the Author

author.angelo@gmail.com

Donate here

Servant of the Princess Reviews

Servant of the Princess

Scarred Reviews

Scarred

Παιρνω παρουσιες