Tuesday, September 25, 2007

Σε μια δεκαετία ΙΙ

Θυμάμαι οτι εφυγα απο την πολη, αν και θα επρεπε να πω, εφυγα απο την Γαριβαλδη αφου τοτε, ολη η πόλη στα δικα μου τουλαχιστον ματια ζουσε εκει... Στο στενακι αναμεσα σε αυτο που τωρα ειναι ο Σαραφης και την Base. Θεε μου, τι μαγαζι ηταν εκείνο; Οποιος την γνωρισε, οποιος θυμαται εκεινο το πραγμα, εκεινη την εκρηξη, την ανυπομονησια, το στυλ, τον ρυθμο και την μουσικη, εχει να το λεει μεχρι και σημερα.

Επεστρεψα σε μια πολη, οπου κυριαρχουν πλεον τα καφε, κραυγαλεα μεσα στην φτωχη υπολοιπη αναπτυξη, υπερβολικα οσο και ομορφα στα ματια των περισσοτερων ξενων γνωστων μου. Η μουσικη χαθηκε καπου λιγο μετα τα μεσα της δεκαετιας του ενενηντα, κυριως συμφωνα με την δικη μου περιεργη λογικη, γιατι οι περισσοτεροι εκφραστες της... πεθαναν. Εζησαν γρηγορα και πεθαναν νεοι. Το απολυτο ροκ σλογκαν.

Απολυτοι, απολυτη... απολιτιστοι.

Εμεις παντως ειμαστε ακομη ορθιοι. Κλεινουμε τα ματια και ονειρευομαστε, γλυστρισε διπλα μου και δωσε μου μια στιγμη... θα πρεπει να σε αφησω να φυγεις.

Σας αφηνω για την ωρα, περισσοτερα... την αλλη φορα.


No comments:

Email the Author

author.angelo@gmail.com

Donate here

Servant of the Princess Reviews

Servant of the Princess

Scarred Reviews

Scarred

Παιρνω παρουσιες