Friday, February 29, 2008

The good fortune ( Καλομοίρα )

Μου αρέσει η... Καλομοίρα.
Με φτιάχνει το γλυκο μουτράκι της, αυτο το fake Brit Spears σε ελαφρώς βλαχοαμερικανικη εκδοση.
Δεν υπάρχει κάποιος μυστικός συνδυασμός γι' αυτο.
Μου αρεσει ετσι απλά, γουστάρω που θα την δω στο διαγωνισμό μόδιστρων της ευρωπαϊκής διευρυμένης ενωσης.
Χάζευα το ντιζαινατο σορτσάκι που φορούσε προχτές και προσπαθουσα οπως ολοι οι ελληνες να καταλαβω αν υπήρχε στριγκακι κατω απο τη δαντέλα.
Φιρμα εννοείτε...
Μου αρέσει που δεν το κατάλαβα τελικα, μου αρεσει ομως επίσης που ξέρω αγγλικά και μπορω να την καταλάβω καλύτερα οταν μιλάει, γελάει, κλείνει το μάτι στην κάμερα και μας στελνει φιλακια στην γλώσσα της.
Η Καλομοίρα είναι η μοναδική μοντέλα στο Ελαντα, που διασκεδάζει αυτό που κάνει δημόσια, είναι το τελευταίο αυθεντικό μας πανηγύρι.
Μου αρεσει η Καλομοίρα.
Δεν μου αρεσει ο Μαρτης - Μαρκακης- τακης και κατι, ως ανδρας.
Δεν μου αρεσει η Χρυσπα ως γυναικα.
Για αυτο εγω ψηφισα την Καλομοιρα.

Πως ειπατε?
Δεν ητανε διαγωνισμος ομορφιας;
Ουτε χορου;
Ουτε προβα για το καλυτερο νουμερο στο Crazy Horse;
Πλακα μου κανετε;
μηπως επιθεωρησουλα;
Οχι παλι;

....
ενταξει,
εμενα τελος παντων μου αρεσε πιο πολυ η Καλομοίρα, γιατι ειναι μεταξυ αλλων και παιδι μεταναστών.

ε!

καλο;

αντε γεια.



(Η αναρτηση ειναι γραμμενη χωρις καμια απολυτως δοση κακιας ή ειρωνειας.
Ειναι σατυρα και θα ηθελα να αντιμετωπιστει σαν τετοια.
Ελευθερία στην μπλοκόσφαιρα.
)



2 comments:

Black Widow said...

η Καλομοιρα ειναι βλαμμενο. Αμερικανακι κλασικο και δεν την γουσταρω καθολου γιατι ειναι δηθεν και το παιζει αθωα.
Εγω γουσταρα τη Χρυσπα, σαν τραγουδι.

ΥΓ.Οι INXS πως στο καλο σου αρεσουν;
αναθεμα αν μπορουσα να ακουσω εστω ενα τραγουδι τους.
Στην εσπασα τωρα ;

Grimdux said...

1. Εισαι αντιαμερικανα;
2. Οι INXS ητανε αυστραλοι και επαιζαν την μουσικη που σου αρεσε μικρη. Τοτε που ακομα χορευες, εβγαινες εξω και δεν ειχες λεφτα να πας διακοπες στο Παρισι.
3. Η Χρυσα δεν ειναι τραγουδι αλλα αρκουδι...
4. Δεν σπαζομαι γιατι σερβιρομαι χωρις τα κοκκαλα.

Email the Author

author.angelo@gmail.com

Donate here

Servant of the Princess Reviews

Servant of the Princess

Scarred Reviews

Scarred

Παιρνω παρουσιες